tunnelbanneflört

Det finns en sak som får mig att le när man har det som mest tråkigt, d.v.s på tunnelbanan, pendel eller bussen. Och vad är då inte härligare än en tunnelbaneflört som jag så vackert kallar det. Det är alltid likadant varje gång. En kille tittar på en man tittar på honom och på engång i blixtens hastighet, för att han tror att man inte märker, tittar han bort. Detta fortsätter såklart ett antal gånger. Är det inte festligt och någonting man verkligen blir glad över? Personligen så älskar jag det. De livar upp ens färd en aning! Sedan kan det ju vara ett plus om man är singel och killen ursnygg, men det är ju inte alltid man lever upp till dessa kriterier, men härligt och nästan lite mysigt är det. Men självklart finns det ju undantag. Det finns en speciellt sort, jag tror att alla vet vilken jag menar, som ger en obehag genom sina blickar. En tunnelbaneflört är inte härlig eller inte ens i närheten av mysig om den inte är omsesidig (säger man så?:S). Så snälla sluta att försöka tunnelbaneflört om ni inte får någon blick tillbaka och märker att motpartnen nästan spyr över din närvaro. Elakt men sant.

Idag har jag äntligen vart och klippt mig. Superhärligt. Dock inte supernöjd men det är verkligen inget fel heller. Kanske luggen blev lite kort? Men det kanske bara är bra så att jag även är snygg om några veckor då luggen är längre. Inte för att jag är ful, för fullkomligt vacker är jag verkligen hela tiden, vem kan inte tycka de?:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0