090422

Ojoj..nu är det  bara cirka 45 dagar kvar av mitt skolliv - hjälp!

Dagen har varit rätt soft i sig =) Gjorde vykort på mediekommunikationen:P Hahah...blev ett riktigt klipp och klistrande! Men inte kom vi undan så lätt utan nu ska vi göra en marknadsplan om vårat kort! Häng mig i vägen..ap-mykcet att skriva, men men, det går väl de oxå!
Har t.o.m jobbat bra på engelskan idag! Stolt över mig själv:P

Projektarbetet som ska vara klart imorrn stressa upp många i min klass. Jag tar det rätt lugnt, trots att jag inte ens börjat på mitt. Men ska ju plåta på lördag som sagt och sedan går resten av arbetet relativt fort känner jag på mig. Jag är lugn.
Men vi ska även fixa inför våran utsällning som är den 7 maj - Alla är hjärtligt välkomna! Så imorrn är det dags för nästan ett panik projektmöte där allt ska planeras. Vem som bakar vad och när, eftersom vi tänkt sälja billigt fika och lite vem som ska göra vad. Hoppas verkligen att det blir bra, pinsmat med en dåligt utsällning, speciellt om det kommer mycket folk som jag hoppas! ÄVen om mitt inte kommer vara såå intressant heller. Ett bildspel på fjärilar? Hrmm..aja..fina bilder kan det juiaf säkert bli =)

Har tyvärr insett att jag kommer får en galen vecka runt min student!
5 juni - Tar studenten
6-7 juni - Tävling med jumpan
9 juni - MrJ och L8 tar studenten
10 juni - J tar studenten
11-14 juni - Åka på läger till västerås med småtjejerna
Hmm..funderar på hur detta kommer gå till. Ofta jag kommer vara i form för tävling dagen efter min student! Suck, bara att hoppas att tävlingen är den 7e och att jag tills dess är tillbaka i mitt normal tillstånd, men det ska nog inte vara några problem. Det är ju mig vi snackar om - Supertess (dricker inte tills hon stupar....oftas...:P)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Du har ju glömt min 18:e födelsedag! :P

2009-05-07 @ 20:25:08
URL: http://yigg.blogg.se/
Postat av: Jossan

Du har ju glömt min 18:e födelsedag!! :P

2009-05-07 @ 20:26:22
URL: http://yigg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0