Åren går

Nu börjar jag känna mig riktigt gamla. Ryggen gör ont, bilr nerförkyld av lite varmt väder och hostar som en tant som rökt i 60 år och småtjejerna i gympan undrar om jag och MrJ bor tillsammans. Är det detta som förväntas av en nybliven 19åring?

Kanske inte ryggontet, verkligen någonting jag måste kolla upp eller sluta tjata om. Kan ju inte gå emot mig själv att säga att jag hatar folk som klagar och inte gör någonting åt det. Kanske ett läkarbesök strax igen då?
Men att flytta ihop? Vad finns det för krav och kriterier för de? 1. självklart pengar och då behövs ett stadigt jobb och turen att hitta en någolunda billig lägenhet som inte är helt off - känns nästan som en omöjlighet.
Finns det någon gräns på hur läge man vart tillsammans, eller har det med åldern att göra? En 16åring som haft samma kille i ett år är verkligen inte mogen för de steget. Hmm..stor fråga som kräven en lång fundering:P

Sjukdomar. Har åldern någon betydelse eller är vi alla människor helt enkelt olika?
Ett härligt väder kom med påsklovet, inte klädde jag av mig speciellt mycket. Långbyxor, linne, jacka och halsduk. Ändå sitter jag nu med rinnande näsa och hosta, mycket illa. Har även den egenskapen att vakna med huvudevärk på morgonen? Är det jag som är konstig eller är det fler som känner som mig?
Brukar ju alltid vara så frisk av mig...

Jag tror allt att de har med åldern att göra:P Som jag sa till en småtjej i jumpan som har problem med knäna och är strax 11 år.
"Efter man fyllt 10 år går det bara nerför".


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, naaw, jag får roa dej på msn helt enkelt:) <3

2009-04-15 @ 22:08:51
URL: http://sschnyggve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0