Att få arslet ur vagnen

Visst känns det riktigt skönt när man får saker gjorda, d.v.s få arslet ur vagnen?
Denna vecka har jag inte bara gjort prov, utan även gjort min första ordentliga engelska läxa! Stolt över mig själv eftersom de flesta borde veta att jag hatar engelska. Jag har även mailat min bajenkontakter angående jobb effter studenten och ska nu sätta mig och fixa till mitt CV. Sprang även förbi kansliet idag och hämtade ut tränar tröjor, att det skulle behöva ta nästan ett år också.
Men efter allt dehär känns det verkligen toppen! Mer kontroll på mitt liv och att det kanske inte är så farligt att tappa tryggheten med skolan? Det finns ett liv efter.

Älska torsdagar kommer jag alltid att göra, iaf tills studenten. Så underbart att sluta kl 12 och få tid att göra allt det jag nämt ovan. Irriterande bara att min första lektion imorse var inställd. Fick sitta i skolan mellan 08-10.30..segt. Fast jag sov ju nästan 1½ timme också! Synd bara att jag inte kunde ta den sömnen i morse i sängen bara!!!

Snart är det helg igen och ikväll kommer min älskling, finns massor att se framemot=)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0