Derbymåndag

Så var skolveckna igång igen. Dagen börjar prim med världsförseningar på pendeln, mitt tåg var över 30 min sent! Tugnt, men spelar ju ingen större roll då jag har foto hela dagen fram till kl 15. Fått lite gjort idag iaf. Jobbat med bilder i FotoC och t.o.m hunnit byta projekt. Perfekt nu när det ska vara klart nästa vecka. Toppen! Men det känns iaf rätt eftersom jag inte kunde göra det jag ville till rättvisa. Don´t drink and drive är så pass stort och jag känner verkligen noll inspiration och ingen aning hur jag vill slutföra allt, bättre att lägga det på is och göra något annat.
Lite läskigt att min lärare föreslog att jag skulle dookumentera fjärilishuset när vi i helgen snacka om att åka dit nu ihelgen. Så de passar ju bra. Slipper deadlinen också då jag istället ska göra ett bildspel istället för att prina alla bilder. Bara att börja om med ett leende på läpparna. Tur att jag har min älskling som finns där för mig när allt är som tuffast!<3

Ikväll är det derby. Skulle väl inte tror att någon gått mista om det. Känns som om det antingen blir en piss match eller super match. Eftersom både bajen och dif suger röv just nu. Vore ju trevligt om något utav lagen iaf kunude göra mål:P Men men...vi får väl se hur det går och om det är jag eller MrJ som kommer somna med ett leende på läpparen och mindre ångest om att vårt lag suger bäver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0