Fredag&lördag

Med mina sista krafter kämpade jag mig upp i gårmorse..skolan är ju viktigt. Men när jag sitter på bussen från handen till skolan och tittar på mina mess och inser att min första lektion är inställd, kl9, och att nästa inte börjar förrän kl 13.. Det kändes förjävligt. Men när jag ändå var i skolan kunde jag ju lika gärna jobb med de uppgifter vi fått i religionen och sedan dra hem för inte tänker jag sitta hela dagen, nejnej. Gjorde även lite sociologi som var min sista lektion, och sedan drog jag hem. Dagen blev kort. Men sedan får jag veta att även sociologin var inställd så helt enkelt kunde jag varit hemma hela dagen och jag som kämpat mig upp..hmm..vara positiv och se att jag fick gratis pluggtid som kommer att löna sig senare=)
Efter skolan åkte jag mot stan och möte upp MrJ..gick runt i stan och mystet i solen med glass och sedan möte vi upp L8 för att sola...bygga upp brännan till studenten! Härligt när solen lyser.
Hem sedan för att fixa i ordnig sig för en utekväll.

Kvällen var helt okej, ¨knappt några pengar hade verken jag lr MrJ men de var en mysig kväll. Vi var på gamla Ice som nu byggt om jag haft sig, även fått dit en stripstång som jag vet att J kommer bli överlycklig över om ni nu någonsin kommer gå dit igen:P Känns dock lite efter...en stång på hela stället och det kom nu..på GranCanaria var det minst 3 stripstånger/ställe! haha..verkligen någonting som höjjer stämningen, men kankse inte de roligaste när det är 75 pers på samma som det såg ut att vara här hemma i Sverige.

Idag har jag och MrJ bara haft det soft. Tagit det lugnt och legat i sängen nästan hela dagen=) Strax blir det hämt mat och mera mys och sedan blir det den lååånga vägen hem till mig eftersom det är solflicksdagen imorgon!
Shit kommer vara helt död på kvällen, ska vara hallen mellan 12-18 ungfär! Ej okej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0