Kort vecka

Som sagt..kort vecka. Valborg på torsdag och första maj på dredag. Det är najs och verkligen helt okej.
Hoppas på en trevlig mösspåtagning och sedan att det blir en najs chillgrillkväll=)

Nästan fått klart mitt projekt arbete idag! Poäng till mig. Nu måse jag bara göra bildspelet och sedan klart, fixar jag lätt nästan måndag:P Annars är paniken för allt som ska göras klart halvt under kontroll, vi får väl se vad som händer när det närmar sig. Antingen blir det panik lr chill - hoppas på de sistnämnda.
Imorrn är det nationella i EngB, ska jag få mitt VG i de så är det dags att börja hålla tummarna och be till gud, kanske även någon annan gud..finns ju massor att välja bland ifall jag skull ha vart hindu, men så är icke fallet. Får väl lite på mig själv. Blir det inge VG i EngB blir det nog ett tufft leende på studenten...

Även strax dags för mig att göra mitt sista blodprov, 5/5. Med detta visare det verkligen hur fort tiden går. Känns som det inte var för längesedan jag gjorde benmärgsprov. Lite småskrämmande.
Mindre än 40 dagar kvar och sedan ett steg närmre vuxenvärlden. kanske blir det två samtidigt om jag nu får bli blodgivare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0