Nationellaprov

Jaha, dags igen för nationellaprov. Denna gång i EngB. Usch, finns det något ämne jag mer hatar? Nej.
Men det gick i alla fall bra, kanske inte toppen nöjd, kändes inte som om jag var närvarande när g skrev, så som jag kännt den senaste tiden nu. Ett G har jag iaf, men inget jag är nöjd med, hoppas på bättre=)

Lång dag idag i hallen. Från 16.30-21.30. Det är helt galet. Det är en galen träningstisdag! Även med en väntan på en hel timme! Usch, hoppas på att det finns roligt folk i hallen som jag kan fördriva tiden med. Sedan kommer MrJ oxå och det ser jag framemot. Mys som alltid!

Bara en dag kvar nu sedan långlediggt, valborg och mösspåtagnign! Galet nu går tiden verkligen fort! Hoppas vädret fixar till sig, på torsdag vill jag inte se ett moln på himmeln och strålande sol. Kan det bli en mer lyckad valborg/mösspåtagning då lr?=)
Och med värme skulle det även göra chillgrillkvällen toppen!
Dock kommer jag fylla mitt långledigt med plugg, ragga jobb och studentskiva klänning. Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0