Snart så

Bara morgondagen kvar och sedan lååångledigt=)

Jobbat på som satan idag, känner mig överlycklig. Starkt av mig, fått både historia och mediekommunikation klart. Nu återstår det bara trafikk. och svenska att plugga i helgen, kul! Men snart är det över, ej att glömma.

Äntligen har även min studentklänning kommit, denna gång icke sönder. Dock kanske lite liten, men de löser sig..och en aning lång, farmor sy upp? Annars känns de bra, vit och fin=)
I helgen ska jag även hinna med att ragga studentskiveklänning..hmm...mycket som skall göras nu, tur att helgen är någolunda lång:P

Träning i kväll som gäller, sen hem duscha och packa för morgondagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0