Snart så..=)

Då var det bara torsdag och sedan puttig fredag kvar och sedan ett härligt lov som jag verkligen inte tackar nej til. Hoppas bara att solen hänger kvar ett par dagar så jag kan få njuta lite extra. Känns även som om kroppen behöver vila lite, har haft huvudvärk de senaste dagarna nu..

Imorrn blir det första vanliga skoldagen på länge, eftersom vi har haft nationella två dagar i rad nu, tur att vi bara går till klockan 12=) Sedan ska jag iväg till Sumpan och förhoppningsvis bli lite vacker i håret. Det var ju över ett halv år sedan jag klippte mig. Veckan efter skolfoto, ni kan ju bara tänka er hur mitt hår ser ut!
Sedan blir det mys med MrJ, sedan snabbt fredag eftersom tiden tenderar att springa iväg när jag är med honom, och sen så hoppas jag att fredagen går fort, efter skolan blir det snabb tripp till solen med L8, dags att börja steka sig till studenten och sedan är det helg och sedan lov. Tiden får allt gå fort nu!

Klockan ringer 05.45 imorrn så godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0