Sol, sol, sol

Underbart! Det håller i sig=) Gud glad idag och skänker oss dödliga lite vår/sommarkänsla! På balkongen där solen steker hela dagen hade vi 30 grader i helgen! Inte alls dåligt!
Nu känns det verkligen som om sommarn, studenten och vuxenvärlden närmar sig med storsteg! Inte alls lång kvar! Kanske dags att söka jobb...?

Helgen i bowlinghallen var helt ok. Spelade väl inge vidare själv sådär, men min kära syster vann DM =) Verkligen någonting hon är värd eftersom hon det senaste året haft sån problem med sina fötter att hon inte kunnat spelat! Många kramar till henne<3

18års party var helt okej i lördags,började otroligt mysko, att människor orka förstöra fester är så irriterande, men när dessa var utkastade så öjdes stämmningen och det avslutades nästan på topp=)
Dock kom jag och MrJ hem vid 04, smnade säkerligen inte förrän 05 och gick upp 08 för att lira bowling, toppen! Skojja inte om jag sov hela dagen igår=)

Men nu ska jag ut i solen med min älskling ochplåta lite FotoC uppgifter och bara njuta, sedna ska jag väl offra mig att glo på DIF matchen! Heja Örebro!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0