Duktiga jag!

05.30 imorse gick min älskling mot jobbet. Både glad och lessen för att det inte var jag! Men nu under dagen har jag iaf sökt ett antal jobb!! Och snart kommer min babe hem från jobbet. Hahah..känns mysko och vuxet att säga så! Men nu är iaf framtiden mer säker. Vi kan stanna i lägenheten tills den blir såld, precis som vi ville=)

Dagen har jag försökt att ägna åt solen oxå, men den försvann lika fort som den titta fram. Så allt övergick till jobbsökande och navigering på facebook. Försöker att lära mig och det kommer sakta men säkert:P haha har fått upp bilder nu iaf. Pay back time!:P

Idag har jag även fått tillbaka min mobil som för 4e gången vart inne på lagningen sedan november förra året! Varför valde jag Sverige sämsta mobil? Men nu är den hel och fin igen. Nästa gången den går sönder blir det en ny, garantin gick ut nu i sommar..

Till helgen flytt.....lääängtar:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0