Duktigt, tessan, bra!

Solen tog mer än vad jag trodde de. Är väl glad för de, men är det inte typiskt att jag ska bli röd i ansiktet? Hur gör man för att bli snyggt brun? Måste vara en omöjlilghet!

Jobbsökandet går vidare, märkte dock att i de format jag skrivit mitt CV i, d.v.s OpenOffice eftersom jag sitter på min bärbara mac, inte är så vidare bra, alla kan ju inte läsa de. Men inte tänkte jag på de när min data kunde läsa word-format! Så nu har jag suttit och mailat om till alla och ursäktat mig att de får ett mail till. Hmm...kanske är det positivt att de får dubbla mail, då syns jag mer, eller så blir de bajs-irriterade på mig. Hoppas på de första!
Dock genomlider jag dagarna med ångest. Är det fint väder får jag ångest att jag inte går ut, så jag går självklart ut men då får jag ångest att jag ligget och solar själv. Det är verkligen inte alls kul! Töntig kanske jag är, men det är så jag känner. Så mina dagar ser ut så att jag solar nån timme och sedan sitter jag inne och söker jobb, det funkar!

Imorrn är det äntligen fredag! Landet, sol och bad! Även MrJ jobbar inte:p haha Saknar honom, inte kul att vara själv hela dagarna, men ser ju hellre att jag får jobb!
Helgen ska iaf bjuda på bra väder och det låter som att vi kanske kommer mums på nån kräfta eller två. Dock skulle jag vilat haft kräftskivan denna vecka med mina vänner, men när pengar och jobb kommer ivägen går det inte. Nu får jag kräftskivan gratis men inte alls lika rolig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0