Första natten avklarad

Nu börjar vi komma igång här hemma. Kläder börja få sin plats, TVbox och DVD inkopplad. Till helgen kommer nog allting vara klart, orkar inte så mycket, vill bara njuta=)
Men jag har hittat en brist med lägenheten! Äckligt ljust är det på kvällen och morgonen. Otur som vi har går ju solen upp på vår sida och eftersom vi bor längst ner lyser morgon solen vackert in. Så när MrJ går upp vid 05 är jag halv vaken tills han går och sedan är det nästan omöjligt att somna om, imorse tog det minst 45 minuter! Till kvällen är det jag som hänger upp en filt!

Dagen består inte av mycket mer än pyssel. Resten av kläderna ska in, handla bredband (detta går ut 20.00 kväll) hämta lite små saker hemifrån.
Annars sitter jag bara och njuter i soffan framför TVn=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0