Fredag

Äntligen helg. Jag längtar. Haft riktigt tråk att vara själv. Solat själv, sökt jobb själv, tittat på tv själv, ätit själv. Nej det är inte kul! Njuta av helgen och sedan ta nya tag till nästa vecka och då är ju även flytten aktuell, något jag längtar efter=)

Idag är det inte en vanlig fredag! idag händer någonting som gör mig super glad. MrJ ska sluta att röka. Det känns underbart. Stör mig inte på det så hårt, utan mer när det går för långt och bli kedjeröknng. Jag ska väl inte uttrycka mig, eftersom jag inte är rökare, men inte faan kan man vara röksugen precis efter man rökt? eller?
Såå det ska iaf bli sköönt=) Plus att det är väl inte så smidigt när vi flyttar och inte har någon balkong, att han ska springa ut så fort han ska röka nej! inte heller nu när han jobbar!
Han själv håller med mig och det känns skönt, jag vill ju inte tjata på honom att sluta men gör han det för min skull blir jag glad=)

Idag har jag vart i solen två timmar. Mer går inte, ångesten kommer...:P Sedan duscha, städat lite i rummet, bäddat och packat för helgen. Blir avslappning på landet med sol och bad. Naajs=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0