Fullrulle imorgon

Imorrn börjar äntligen det roliga. Men även då pengarna från kontot försvinner:P
Fotografen ska vara i lägenheten fram till klockan 12 sedan får vi äntligen tillgång till den. Innan dess hoppas jag att syrran och jag kan åka och storhandla=) Sen har jag hela dagen framför mig med sysslor. Riktig hemmafru blir jag i en vecka, sedan börjar jag äntligen jobba! Känns toppen. Fått jobb på ett bemaningsföretag och är garanterad 20 timmar/vecka!
Annars kommer jag plocka upp alla kläder och ha maten klar när min älskling kommer hem. Snacka om att min vardag ändras snabbt. Igår var jag barn, imorrn hemmafru och om en vecka arbetskvinna.

Nu när jag fått jobb kan jag och MrJ äntligen börjar leta efter en "riktig" lägenhet, som vi kan få bo i längre än 3 månader. Men att hitta lägenhet är nog svårare än att få jobb. Speciellt om man tittar på bostadsförmedlingen, svårt att konkurrera med folk som stått i kö sedan 1996. Hmm..får ta en närmre titt på dedär!

Nu är det dags för PrisonBreak, näst sista avsnittet, jag som tyckte att förra avsnittet var bra, ett bra och fint slut, kanske lite snabbt. Men vad satan hade de tänkt ska hända nu? Hmm..får väl svar på min fråga nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0