Halvt tillbaka

Mycket tjatande den senaste tiden om miyy nya loiv som börjar om cirka 5 dagar. Men så blir det ny, med alla tankar som snurrar runt. Att bara bli påmind om att både bowlingen och gymnastiken börjar snart gör mig påminid om att skolan inte kommer vara där i höst. Även fast jag söker jobb så tror jag inte riktigt att jag fattat att jag verkligen behöver ett jobb för att hösten och framtiden ska bli lyckad. När ska allt sjunka in? När MrJ och jag sitter i lägenheten och äter vår första måltid själva efter att precis vart och storhandlat för första gången och insett att 600 spänn är borta från kontot? hmm..

Men positiva tankar nu till flytten. MrJ börjar troligen att jobba imorrn=) solen lyser och vi alla mår bra:P Läskigt nära är allting bara nu! Snart ska jag väl börja packa också! Alla kläder ska ner:O:P
Tyvärr blev inte zorbing av då MrJ låg och spydde hela fredagsnatten!!! Men läkarintyget är fixat, bara att skicka in och boka om zorbingen! Hoppas bara på att det finns tid och plats detta år:P

Breaking news! Jag funtar fan på att skaffa facebook!:O Vad har hänt?!

Kommentarer
Postat av: fia

Visste väll att du förr eller senare skulle ta ditt förnuft till fånga! Självklart ska du skaffa facebook ;) haha

2009-08-02 @ 18:45:50
URL: http://sschnyggve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0