Lyckad helg=)

Helgen blev riktigt mys. Sköönt att få sova ut tillsammans för första gången och inte behöva stressa till jobb.
Kräftskivan blev mycket lyckad, med många skratt, kräftor och snappsvisor. 5-kampen satt riktigt fint, kul att göra någonting annorlunda=)
Idag blev äntligen våra studentpresent av, zorbing. Inte ALLS så kul som jag hade hoppas på. Jag blev riktigt besviken! Hade även otur att få alla smällar i första rullet så huvudvärken kom som ett spjut. Och eftersom jag inte njöt av rullet gav jag andra rullningen till min syster som skrattade hela vägen ner, tur de! Även MrJ gillad upplevelsen. Kanske bara jag som är konstigt lr hade maximal otur...?

Våran andra storhandling blev av idag:P Dock blev vi inte lika rånad denna gång. Men nu har vi iaf mat för ett antal veckor! Sköönt! Efter alla handling, ja man blir utmattad av de, åkte vi hem till min syster och käkade middag. Bra söndagsmys=) Efter de var det planeringsmöte (igen) med jumpan, där minst 50% bestod av skvaller, men vad som man förvänta sig av fyra tjejer varav en vart i asien hela sommaren och lite till?=)

Allt som allt har det vart en sköön helg=) Hoppas man inte blir för hemmastadd bara, vi kankse måste flytta hem igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0