Ohneeej!

Varför kommer det fina vädret när jag är ensam? Får ångest att vara inne när de är fint vädere och ångest att sitta och sola själv. Suck. En stund på balkongen blir det kanske. Ska hämta läkarintyget idag i Bromma så att Zorbingen kan bli av senare och sen ska jag väl försöka söka lite jobb...även kanske raka benen, de behövs!

För en stund sedan drog min älskling på jobbintervju. Men inte den bästa starten! Hans mobilklocka gick en timme fel så när han gick upp 07.15 och trodde han hade världens tid på sig var den egentligen 08.15!!! Jäkligt tur att jag titta på klockan och insåg skiten! Men 08.45 satt han iaf på tuben! Hoppas de går bra för min babe ändå=)

Lugn vecka annars, händer inte mycket, som sagt dags att börja packa snart! Blir väl roligare blogg då med bilder från lägenheten och så:p
Inte blir det någon kräftskiva av heller....tid finns men pengar..finns..men behövs till senare. Känns ärligt inge bra att ha massa med pengar som  jag inte kan använda! Jobb behövs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0