Pengar på kontot!

Första dagen gick super! Redan lärt mig koden för banan och gullök:p haha. Skillnaden nu är att jag har fått mycket större respekt för kassabiträderna, så lätt är inte jobbet som man kan tro. Tusen saker att tänka på och kunna alla koder är grymt! Hoppas jag kommer palla att jobba som dehär nu ett antal månader iaf. Ska väl snart börja söka efter någonting på heltid:P MrJ fick även sin första lön idag, 11 000:- rikare! weho!

Nu börjar bara den stora väntan och att alltid vara redo, det är som att bli scout! Varje dag ska jag vara tillgänglig, vilket betyder: inga planerad dagar och inga sovmornar. Vara vaken varje dag klockan 8. Kanske inte så mycket att klaga på egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0