Shopping, påssjuka och sjukhus

En kort stund i stan skulle de bli, men nej ingenting går som planerat! Först mot bromma för att fixa läkarintyg till zorbingen, men nej de öppnar klockan 17! Vem fan gör de?! Möte upp älskling i stan som nu fått jobb:D Toppe! Överlycklig! Hade mys i stan och shoppa även till lägenheten! Smutskorg, väckarklocka (kommer ju behövas de har ju MrJ bevisat tydligt idag:P) och en ny kudde även till han. Känns soligt och vuxet! Snart storhandla haha:p

Hem till MrJ, åt supergod middag, renskav med potatis! Mums! Dock så har ju Lillebror J påssjuka så där stannade vi inte länge utan drog direkt till sjukan för att fixa intyget! Någonting jag trodde skulle vara enkelt men nej! Krångligt till tusen. De ville att jag skulle betala 450 spänn för ett entyg! Galet! Lika dyrt som våran zorbing nästa. Med mycket om och men så fick vi till en journalanteckning som var grattis (!!!) och fick bara betala 140:- för läkarbesöket (som jag aldrig varit på) och de kan ju iaf en ombokning vara värd=) En jävla dag på sjukan har det varit! Var där över en timme..ojoj..svenska sjukvård, vad betalr vi skatt för?

Morgondagen lär bli seg. MrJ går upp vid 05 imorrn:P haha..stackarn! Annars blir det solning och jobbsökande! Nu jävlar ska jag också fixa jobb! Dags att börja anstränga sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0