Sol, bad och bränna!

Tillbaka till tomatoface då! Fast inte så farligt denna gång:p Äntligen har MrJ fått färg oxå! Rejält:D Röd överallt:P
Helgen på landet har varit underbar. Massor med sol och bad. Helt sjukt hur länge man kunnat varit i vattnet! Jag är ändå lite badkruka, men minst 10 min varje gång! Helt galet men underbart.


Nu kommer mass-veckan! Packa, ringa live it och boka om upplevelsen, ringa på jobb, pappa fyller 50, planera hela hösten..gymnastiken, kräftskiva och sen flytta:P haha..de blir mycket, men nu börjar de roliga hända iaf. Hoppas att nästa vecka sitter jag i min egen lägenhet , bloggar och myser med min älskling=) Bilder, massa med bilder kommer upp då:D

Nu film och mys i sängen med popcorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0