Tvätt, tvätt

Inte det roligast må jag säga! Att kalsonger kan ta sån tid för att torka. T.o.m t-shirtar gick fortare. Gav upp tillslut efter att de vart inne i torkskåpet i över en timme. De får ha sina fuktiga fläckar:P Nästan en fett tjocktröja gick fortare, dock lite fuktiga fläcktar på den med:p Men annars gick min debut i tvätstugan hela bra, gillar dock inte att de är så mörkt när man kommer ner. ingen aning vad jag kan stötta på!

Vädret har ju inte blivit bättre, men de stör mig inte, då slipper jag ångesten för att gå ut. Men om det bara kunde vara bättre saker på TV. Riktigt utråkad blir jag. Hoppas på jobb imorrn! Kul att få se hur mycket jag klara av och få göra någonting på dagarna=)

Nu börjar väntan på att MrJ ska komma hem! Sedan blir det middag, äckliga köttbullar:p, och sen mys hela kvällen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0