Visning till helgen

Haha, jag och MrJ som inhandlat så mycket mat och nu kommer vi inte äta den. Ska vara barnvakt ikväll (gratis mat), fredag tränar kickoff (gratis mat), lördag käkar vi tillsammans och söndag äter vi hemma:p Eftersom att det ska vara visning på vår lägenhet söndag och måndag kommer vi bo hemma hos mina föräldrar=)
Inte mycket till storhandling den närmsta veckan=)

Helgen blir späckad med party. Hockeypojkar party på fredag på Royal Garden:P och sedan blir det utgång även på lördags fast då med alla mina vänner:P Riktit mys, med för hemma hos mig och sedan får kvällen ta oss dit den vill. Någon som har något bra förslag?=)

Lite stressad blir jag dock! Så mycket som händer och vi ska hinna städa lägenheten innan visningen. Suck! Blir lite småstädning då och då och hoppas att de räcker. Lägenhetsägarna ska ju hålla på och fixa en massa saker på lördag, måla och lacka mm så de känns som om det kommer vara lika smutsigt då igen. Men det blir bra.
Nu ska jag njua lite och vänta på min älskling, vill att han kommer hem nu!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0