091207

Lite press börjar det bli nu känner jag. Att finna dag att inhandla alla julklappar! Ska försöka komma iväg på söndag med L om det funkar. Skulle inte känna pressen om jag visste vad jag skulle ge till alla, speciellt MrJ. Har massa småsaker jag kan ge han, man självklart vill jag finna dendär saken. Så vi får väl se=)

Idag ska även Tarzan till veterinären p.g.a hans mage. Han spyr nästan varje dag och i helgen kunde han inte ens lägga sig ner p.g.a magsmärta, han bara skrek rakt ut stackaren! Hoppas det inte är något allvarligt. Men cancer tror MrJ..hoppas verkligen inte!

Träningen idag som gäller då. Provjobba tisdag och onsdag, hockey torsdag, fredag ledig. Tack!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0