Att erkänna det ingen annan blond gör!

Helt sjukt nu när jag tänker efter! Julen är "över"..de vanliga dagarna har ju börjat nu. Och veckan som kommer nu börjar folk att jobba, det är inte som när man gick i skolan och alla var lediga:P
Väntan för julafton är förbi och gånget NU börjar längtan till nyår!=)

Igår kväll var det ju då sista myskvällen. Eftersom juldagarna är slut:P Den tillbringade jag och MrJ hemma hos mig med mina föräldrar och alfapet:P hehe

Idag ska jag göra det som ingen annan vågar erkänna! Färga min utväxt!:P Även om jag är blond så kommer det mörkt hår, speciellt nu på vintern. Men det ska bort nu till det nya året!
Frisör L kommer hit om någon timme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0