Dagen innan

Dagen är alltid lååång dagen innan! Har hållt på sedan klockan 9 imorse och får först förrän nu sätta mig ner!
Detta händer för mig dagen innan julafton:
  • Sista julklapparna inhandlades! Första gången så här sent, skämms!
  • Nyårsklänningen köpt, kanske för tidigt? Nu saknas bara skorna:p
  • Julklapparna slås in, också för sent!
  • Julgranen klädds
  • Julskinkas grillas
  • Julknäcken kokas
  • Sista julpyntet kommer upp
  • Alla sätter sig förhoppningsvis i soffan och bara njuter sen!:p
Nästan så att dagen innan inbär mer än själva dagen:p Mer händer. Men gud så jag längtar! Morgondagen blir mysig, men jag kommer sakna mig älskling!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0