Ett beroende

Faktorer till att jag inte somnar i tid på kvällarna är:
  • Pojkvännen sover hemma hos sig. Jag sover ensam.
  • Jag har egen laptop
  • Precis fått One tree hill säsong 4 i julklapp
Det slår inte fel. Andra kvällen nu under julen som jag ligger vaken till 3-4 på natten och tittar:p Det är helt livsfarligt! Varför ska det vara så bra? Även om jag redan sett de, så trytter minnet lite och hela tiden vill jag veta vad som händer sen;P
Toppen av allt så blir jag inte mega trött av det. Utan klockan 10 dagen efter så känner jag mig utvilad. Kanske somnar med lugn i mig efter att fått tillfredställt mitt behov? HAHA!

Nu ska jag strax iväg och träffa J&J! Dags för storhandling inför nyår. Budgeten är 2400..borde inte vara några problem..eller hur dyrt är det med mat?:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0