Julafton i bilder=)



Vi har som sagt, om ni inte redan visste de, inte bara ett paket under granen. Tusen är det minst! Känns alltid som så många men att min hög inte blir så stor?:P Kankse ger jag så många paket till andra? (skämt o sido)


På julen är vi alltid: Mam, pap, Bonus-morfar, faster, syrran och mormor och farmor som tyvärr inte fastna på bild;)


Vi åt den förbannande maten som alltid:P

Min jultallrik består av:
  • Köttbullar. Ett måste.
  • Potatis
  • En prinskorv. Bara för att. Godare rå...
  • Julskinkan
  • Lax
  • Fetaost. Första gången för i år men förbannat gott!
  • Brocolli. Sen när började jag gilla varma grönsaker? Iaf något som har falligt mig i smaken
  • Någon annan korv
  • Knäckemacka med julost
  • Julmust eller champis om det finns!=)




Sen alla mina fina julklappar!


Julklappen från min älskling. En lyxmassage på fem stjärnigt spa! En helt underbar julklapp!

En supersnygg extern hårddisk som jag fick av mina föräldrar. Ser ni hur liten den är? Älskar den!

Massa presentkort! Superbra nu till mellandagsrean. Hoppas jag hittar något vettigt:p

Sex and the city och One Tree Hill boxar!=) Ser ni att de ändrat utseendet på SATC!! Skandal..jag vill ju ha den snygga skokartongen:P

Två grytlappar och en silikonpensel tills jag flyttar hemifrån! Behövligt:p

Sedan fick jag även ett glas till min samling, pengar, ett spel och en tröja. riktigt nöjd med min jul och alla dom fina julklapparna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0