Skrämmande

TIden går fort nu. Det är redan dags för:
1. Andra advent
2. 11 månader med MrJ på lördag
3. Tre stycken kvar i idol:P Tack vare min arbetande pojkvän, jobb som bidrar till trötthet så har vi följt idol varje fredag ifrån soffan med popcorn i knät.
4. Julbak
5. Lite press att få klart alla presenter. Kanske vore det bra om jag listade ut vad jag ska köpa till min käresta...:/

Året har verligen gått fort. Mest skrämmande är att jag och MrJ snart vart tillsammans ett år, vi fyller snart 20 och planer på jobb, flytta hemifrån och allt sånt. Konstigt att man på så få år blir vuxen så fort. Från att vara 15 och hemma med familjen är det nästan dags att skaffa ny familj, om jag nu får uttrycka mig så:P

Men än så kan jag få njuta och bara vara hemma. Jag hade inte tänkt att bli för vuxen förrän efter nyår!:P haha!

Kommentarer
Postat av: Jossan

OJOJOJ?! Har du något att berätta för mig? Har du ett litet blåbär i magen kanske??? :O

:P

<3

2009-12-04 @ 15:53:15
URL: http://ijosefines.blogg.se/
Postat av: Blåååå

What? :O

2009-12-04 @ 21:47:44
URL: http://ijosefines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0