Skuld

När det börjar närma sig jul så här fort så händer det inte så mycket:p Iaf inte för mig! Jag sover ut, lägger mig i soffan med myskläder och tittar på TV! Dock skulle jag velat gått ut varje dag det varit fint väder, för det är så härligt. Men tyvärr har ju inte det blivit av, men idag måste jag:p Ska ändå ut och måste lämna in arvodesräkningen för gymnastiken så jag får lite pengar! Skönt med 3500:- nu till jul!=) Dock går alla pengar till min skuld som står inne hos mina föräldrar..här samlat på mig en del nu:
  • 1000:- för utlandsresan i januari med J. Helt värt de!
  • Mobilräkningar under tiden jag flyttade hemifrån. Fast de mest borde vara tillbaka betalt?
  • Bowlingmatcher och träning, suck 1000:-
  • 6000:- för min laptop! Värt det till tusen!
Sen vet jag inte heller hur mycket mina föräldrar bjuder på, något kanske blir en julklapp? Plus att jag inte har något jobb så kanske slipper mobilräkningarna?:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0