Små förberdelser

Nyår om två dagar, ingen som missat det?;)

Min lediga dag..precis som om detta vore den första:P...kommer jag ägna åt att första dammsuga. Lite fint på nyår får de gärna vara=) Sen ska jag göra små förberdelser:
  • Raka benen
  • Färga ögonfransarna
  • Lägga in en till dos med silver shampoo i håret. Eftersom utväxtfärgningen är en aning gul.
Morgon dagen blir även den förberedande för nyår.
  • Mat ska inhandlas. Mycket blir det.
  • Allt som hör till nyår. Tusen småsaker.
  • Spriten som mina kära föräldrar hjälper till med
De jag sedan ska göra på nyårsafton, som inte kan göras nu, eftersom att de "förstörs" annas, är:
  • Måla naglarna
  • Tvätta håret
  • Förberede för kvällen. D.v.s städning, undanplockning, dukning, förberedning av mat mm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0