Vad gick snet?

Jag trodde allt att när det var 8e december så skulle det vara snö ute, aa eller iaf frost på marken. Just nu när jag tittar ut ser jag:
  • Regn
  • Färgen grå
  • Lera
  • Sura människor på gata. Speciellt föräldrar med leriga barn eller hundar.
  • Vattenpölar
  • Allmänt tråkiga Sverige
Vad gick snet? Är det verkligen växthuseffekten eller vad händer? Jag står kvar vid min teori att världen och naturen håller på att göra om. Ekvarton flyttar på sig. Om några år, då menar jag inte 10 år utan några år till. Så kommer julen vara fylld med sol och värme medan vi kommer fira midsommar i stickade tröjor och raggskockor!

Eller har ni någon annan teori?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0