090222

Imorgon börjar mitt allra sista sportlov på riktigt. Och det är ett jäkla väder också! Snöstorm och allting, småbarnen måste vara överlycliga! Dock delar jag inte deras glädje så pass, längtar mer mot sommaren och tycker att våran ska bli riktig trevlig att möta på=)

Idag har jag spelat match igen, denna gång med ungdomar, mycket trevligt=) Det blev stor utklassniing mot Hellas med 15-5 och en liten intern kamp mellan mig och Fille i laget. Jag drog det längsta strået och vann med 12 pinnar. Matchbäst med 723, mycket njöd, speciellt när gårdagen inte gick någe vidare. Men idag fick vi ju iaf oljade banor, tacktack.
Annars händer det väl inte mycket mer idag. MrJ är på konsert och alla vet väl vilken, AC/DC. Tur han har. För ett tag sedan klirrade han biljetter till sina päron men ville inte själv har, någonting han ångrat djupt, men nu hade plötsligt någon blivit sjuk och en biljett blev över. Så nu är han i sjundhimmel och jag undrar allt hur det kommer bli när han kommer hem till mig mitt i natten:P hehe..
 Jag ska väl ta och bege mig mot TV där jag ska fördriva tiden på min söndag kväll:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0