Åhhhh!

Så fort någonting känns bra så breakar det på en gång! ni minns mitt färra inlägg om att motivation och allt i skolan kändes bra? Joo men visst. Andra dagen så släpps bomben! Stort jävla litteraturprov på torsdag! Detta säge rmin lärare nu till oss! D.v.s vi får två dagar på oss och ingen i klassen förstår riktigt vad det är som vi ska ha prov på. Visst känns det great? Väldigt lyckat! Sådär försvann mina planer att jobba ikapp i andra ämnen som sociologi och trafikkunskap som jag prioterar lite förre resten...men inte förre ett prov eftersom de andra inte ska vara klart på torsdag! Det känns som om hela helgen försvann inom loppet av 5 minuter!
Tänk om informationen kunde vara lite bättre på min skola!

Så dagen består av plugg och sedan träning ikväll! Tyvärr ingen träningstisdag då gymnastiken är flyttad till en annan hall vilket gör att jag inte hinner till min egna träning! Både bra och dåligt. Tid för plugg men pengarna försvinner! Jag som hade tänkt få ihop 3000 till sommaren på detta..och jag har redan missat mycket p.g.a resa och annat som kommit i vägen.
Mitt liv känns väldigt lyckat just nu! Kan ingenting få gå min väg någongång? Känner mig deprimerad nu! Eller kankse är det mer ilska, skulle behöva ha någon att slå på så jag får ut all ilska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0