Alla hjärtans dag <3

Då var vi här igen! Kärlekens dag! Kan man gilla alla hjärtans dag mer? Förstår mig verkligen inte på mig folk som inte tycker om alla hjärtans dag. De är ofta dom som aldrig har "firat" alla hjärtans dag som ogillar den. De som alltid suttit ensamma på denna kärleksdag. Kan hålla med om att den handlar väldigt mycket om att man ska handla de och de och affärerna bara tjänar pengar på denna dag.
Detta + att man alltid ska visa kärlek till de man tycker om varje dag är de ogillandes enda argument. Som motargument mot detta skit, enligt mig, är att man gör dagen till vad man vill. Går man runt och är sur och tycker att det är tråkigt så självklart blir det så. Men inte satan behöver man köpa massa saker och göra de och göra de. Det räcker ju lugnt med att man bara är med den man älskar. Och bara är med varandra. Mer behövs inte, iaf inte för mig =)
Gillar denna dag och rosor och choklad behövs verkligen inte. Och vem gillar ens choklas? Inte jag iaf:P

Dagen har gått år till hårfärgning hos C med L8. Vi tre kände att det behövdes en uppfriskning till denna chamerande dag! Och så fina vi alla blev;) Resultatet i bilder kommer självklart senare som alltid;)

Sitter hemma hos C nu..gör inget vettigt nu när de jobbiga är klart. Ska strax dra mig hemåt, duscha och sedan bege mig vidare mot hässelby för att äta en alla hjärtans dag middag med MrJs familj:p hehe..sedan blir vi lite ensamma, kanske vi drar en bio..lär ju lugnt bli skräck då:P Men vad ska man på bio för om det inte blir skräck, speciellt på Alla Hjärtans Dag....tyvärr tror jag inte att kärleksfilmer fungerar så bra...inte så kul att sitta och se killen lida igenom 2½ timme.. Bättre att ta en film som båda gillar och en skräckis är aldrig fel, mycket närhet:p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0