Dag 13/14

Jaa..onsdag är det idag. Dag 13/14 på min Zonkur mot knölen:P. Lite föränding har det väl blivit, om jag inte inbillar mig, men knölen sitter ju fort kvar:P Dock gör det inte ont när jag går längre, måste ju vara ett tecken på att den blivit mindre. Men tänker nog vara utan Zonsalva i nån vecka efter kuren för och se om det blir någon skillnad. Kan ju inte leva på Zonsalva hela livet:p

Dagen annars har väl vart seg som vanligt, inte gjort någonting speciellt, MrJ var här, vi titta på film och käka köttbullar och makaroner, någon som är överraskad? Det börjar bli som "våran-rätt". Aldrig ätit så mycket köttbullar sedan jag träffa MrJ, desamma gäller popcorn:p
Kvällen blir lika seg den, verkligen ingenting för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0