Dagen i bilder


Det var kankse dags för mig att klacka om mina pumps! Ingen aning vad som hänt med dom, såhär såg de ut när jag landade på GranCarnaria, tog med de helt i onödan och en massa extra plats tog dom bara!
Och är det inte för jävligt att det ska kosta 90:- att klacka om de, det är ju nästan 1/3,5 av vad de kostade från början. Suck.


Men fick iaf sällskap av denna vackra dam, L8. Hon visar gärna både framsida och baksida ;)
Sköönt att få prata av sig skvaller och få träffa någon som har facebook (jag jag erkänner, bra till en del saker) så att jag kunde uppdatera mig lite vad som händer ute i vida världen och va faan mina old class mates håller egentligen på med! Helt otroligt hur folk förändras, bara på 3 år och inte faan till det bättre!


För att komma till skomakaren måste vi ta den låånga trippen upp till Centrum, de vill säga 4 minuter att gå:P
Någonting som vi två alltid har undrat över är varför de säljs kläder mitt på torget? Och är det verkligen någon som handlar där? Troligtvis ja, eftersom annars skulle ju inte deras lilla affär gå runt, mycket mysko dedär!


När vi kom hem fastnade vi självklart framför datan. Där vi gick igenom massor med gamla bilder. Helt galet hur mycket vi två har förändras. Nästan läskigt att se bilder från års 8. Vikten har gott uppochner, hårfärgen på oss båda har ändras ett antal gånger och pojkvänner har kommit och gott:P
Självklart var vi tvunga att få in lite mer nostalgi i det hela! Alltid, från typ årsk 7-9, drog vi hem till mig efter skolan och käkade mellis som oftast bestod av o´boy och rostmackor med självklart ost på! Inte kommer vi tröttna på de, så jäkla gott:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0