Duktiga jag

För mig är det en omöjlighet att ibland kunna koncentrera mig på vad jag ska göra, t.ex vid plugg. Får då känslan att jag lätt skjuter upp det genom att göra andra saker!
Som t.ex idag, satte mig vid datan för att komma igång, vad händer? Joo jag kan inte koncentrera mig för att jag fryser. Hur löser man de problemet? Jo man tar en varm dusch! Ångesten fyllde mig samtidigt som jag kände mig värd att få lite avkoppling, hade ju ändå gett järnet idag! Rädslan att inte göra det som jag tänk försökte jag bara glömma och intala mig själv om att det blir gjort efter duschen! Och mycket riktigt, är otroligt stolt över mig själv, så satt jag mig sedan och pluggad! Fick första grejjen på min sociologi klar och mer än halv engelskan! Jag som hatar engelska!
Första gången en söndag har kommit bra till användning, även om jag lika gärna skulle kunna offra det för att få vara med MrJ=) Kanske bra att vi inte sågs hela dagen idag, måste ju hålla upp min "superbetyg" hehe:P

För tillfället känns det mest med skolan bra, inte så mycket ångest...om det nu inte vore för FotoC! Varför ska det man gilla ge mest prestationsångst? Varför kan jag inte bara lära mig att njuta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0