En bra tisdag

Gårdagen var nog mysigare på länge! Hände många grymma saker!
1. Slutade tidigare för att jag var klar på historian, alltid lika skönt de:D
2. Ringde syrran på väg hem för att snacka om student! Det känns lite bättre nu, det ser ut som om jag får 8 extra biljetter, vilket kommer bra till hands! Men iaf..syrran bad mig att åka över till henne istället för hem och fika lite! Det var mycket mysigt, skönt att få prata och vara lite i fred för en gåns skull
Fick även veta att om jag bara spelade lite mer tävlingar (bowling) skulle jag ligga myckt högre upp på toplistan! Mitt snitt är och handikap är bättre än de som ligger 300 placeringar bättre än mig, är de inte lite fusk? Dags att komma igång med tävlingsspelandet på allvar!
Detta besök gjorde att bloggen och pluggandet fick ta stryk:P Även middagen då jag bara hann hem och vända och sedan dags för träning mellan 16:30-21..(enda negativa med denna lista:P)
3. Träningen! Vi körde enbart fristående på träningen! Finns det något bättre? Neej, ni som känner mig vet att fristående är jag. Jag älskar det. En förälskelse! Och det är även någonting som jag är bra på att lära ut! Riktigt skojj + att tjejerna gjorde mycket bra ifrån, tävling 29e mars!
Min egna träning behöver vi ju inte prata om, gick bra till en början sedan dala de...:P
4. MrJ kom på besök=) Alltid lika mysigt! Inte behövs det sägas mycket mer;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0