Ett stort kaos!

Dagen har gått smidigt och bra tycker jag fast jag inte gjort mycket! Även denna måndag har jag varit modell, men inte naken, utan porträtt, vad gör man inte för klasskompisar?:P Även snackat med min lärare så att jag slipper komma varje måndag då jag inte kan jobba med mitt arbete i skolan utan det sker under min fritid! Känns ypperligt bra att ha sovmorgon varje måndag och kunna komma när jag vill! Synd bara att jag har ind. val kl 15-16.30..en lektion jag måste gå på! Men det löser sig=)

Har fått lite smått panik i mitt liv nu när jag insett att studentbiljetterna kankse inte räcker till de antal som jag vill bjuda:P Vi har fått 10 biljetter var, två till middagen (+ oss själva) och 8 till eftersläppet. Hur satan ska de räcka?:P hehe...men de löser sig nog, även om jag inte gillar att prioitera! Känns bara jobbigt att välja vilka man helst vill ska komma, skulle jag själv få välja, skulle ja kunna få ihop minst 15 pers! Hmm..blir spännande dehär..ett mass sms till alla om detta var det som utlöste min panik! Hoppas alla har förståelse till om biljetter är slut och att de inte kan komma fast de sagt att de kan:P

Kvällen består väl av plugg som vanligt, men inte så mycket! Gjorde de stora lasset i går! Annars blir de en lugnt kväll med PRISON BREAK såklart:D Best ever! Me like a lot :D




Får jag längta tillbaka mer eller?
Kylan här hemma tar kål på mig! Fryser hela tiden och vill bara komma till tiden då svetten tar över:P Även om jag kommer att gnälla lika mycket då för att det är för varmt, men de känns iaf bättre att svettas av soolen än att få sköldskador p..a av kylan:P hehe.. Är det någon gång jag är nöjd?:P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0