Facebook problemet

Hmm..nu har jag kommit åter igen till den eviga frågan angående facebook!
Att stå emot grupptryck att inte gå med trivs jag med. Det visar att jag inte behöver ha allt som alla andra har. För det finns bara en anledning till varför jag vill ha facebook. Skvaller. Finns så mycket man kan luska ut genom att ha facebook. Visst får man mycket från bloggar men verkligen inte lika lätt att hitta folk.
Kampen mellan att skaffa facebook kommer nog att pågå ett mycket bra tag till. För själv är jag kluven. Vet att om jag skaffar de kommer jag blir helt inne i det hela och leta skvaller hela dagarna, kankse bäst att låta bli då? För alla vet väl att jag älskar skvaller och har svårt att låta bli, även när det gäller att lägga näsan i blöt:P
Har redan så mycket i mitt liv att hinna med så skulle kanske en sak till gör allt lite svårare? Räcker det inte med att hinna blogga, plugga, umgås med pojkvännen och göra massa läkarbesök?;)
hahha...vilka i-landsproblem jag har! Inte blir det bättre av att jag har kramp i nackmusklen för att jag skriver och läser tusen bloggar:P
Kankse ska skaffa mig en ny hobby:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0