Hemma igen

Jaaha....då var jag hemma igen då! känns tufft att komma hem till -5 när man är van vid +25!
Annars är allting bra, otroligt trött bara, den energin som jag hade nere på playan finns verkligen inte här hemma! Tittar jag ut genom fönstret här är det bara grått grått grått och snö på marken! Första blicken ut jag fick därnere vara klarblåhimmel och strålande sool...inge vidare att man bytt bort de! Men samtidigt tycker jag att det är skönt att komma hem, jag har saknat så många här hemma! Hade lugnt kunnat vara därnere i en månad..om vi vart kankse 6 pers..annars hade jag inte stått ut, saknaden blir helt enkelt för stor!:P
Det som är konstigt nu när jag är hemma är att jag helt blivit van att inte använda "åäö"..skrivandet blir helt knas, massor av ord som jag får skriva om, så bli inte chockade iaf jag har kvar mitt skrivande från playan!:P Hade ju precis vant mig att skriva utan "åäö" och så kommer hem..hjärnan är väl kanske inte ritkigt på topp!:P

Bilder från denna underbara resa kommer alldeles strax upp...datorn joobar på högvarav för att få in alla! Dock blev det inte så många som jag hoppats/förväntat mig, blev väl bara kankse 180 st... Kankse hade det blivit fel om vi kunnat legat på stranden, men p.g.a all blåst var vi tvunga att ligga vid poolen..inte så kul med 70 bilder från poolen kankse!
Men som alltid, tänker jag itne skriva så mycket om resan, utan härliga bilder ska få förklara så gott det går! Annars har jag ju varit duktig på att skriva under veckan vad jag vart med om!
Superkul att så många följt min resa, haft läsarrekord:P Hahaha.... Dags att jobba med bilderna, ni blir nog inte besvikna;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0