Hur kommer vi att överleva?:P

Glömde att säga en sak i de förra inläggen! Men blev påmind när jag läset en gammal klasskomppis blogg! Hontyckte att Vanillia inte var bra utan att det är toxic som gäller. Jag kan då bara säga en sak!
Jag har ingen aning om hur jag eller J kommer kunna klara av utelivet här hemma i sthlm! För om man jämför med playan så suger utelivet här såhårt! Chocken kommer vara total när vi kommer ut här igen! Så alla ni där ute som har ert favoställe där det är grymt kan jag lova er att på playan är det tusen gånger bättre! Musiken, människona, lokalerna...allt!
Sååå...vi få väl se hur partylivet är i Sthlm kommer att bli efter att vi upplevt det bästa av det bästa....:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0