Hur man fördriver en söndagkväll

Som rubriken talar ska jag nu berätta hur jag fördriver en söndagkväll när det verkligen inte finns någontng att göra. Helt otroligt hur mycket man kan hinna med! Tänk om man skulle ägna denna tid till plugg..hej MVG här kommer jag. Men tyvärr har iaf jag inte ork till de när jag väl har tur, utan nu har jag gjort tusen nästan helt onödiga saker, men fördrivigt tiden har jag iaf:p

1. Titta på One tree hill, även om jag missa halva, inte blivit van vid att det har börjat igen på söndag=)
2. Tagit ett härligt varmt skumbad
3. Gjort en fläta i mitt hår som går som ett "Za" över hela huvudet. Första gången jag gjort denna frisyr, inte bästa resultat, men lär bli bättre nästa gång jag göra den. Övning ger färdighet. Iaf nöjd att jag klarade av det:p
4. Lagat 2 stora hål i ett av mina favvo par jeans!
5. Lagat ett stort hål i ett par trosor:P Hmm...helt tvätemot blondinbella, här syr vi ihop när det går sönder och köper inte bara nytt, nejnej!:P Men har man favouriter så har man=)
6. Målat mina naglar!
7. Smörjt in min knöl. Inne på dag 10/14! Inte märkt någon direkt "WOW" skillnad. Får vi se vad som händer på torsdag, annars blir det väl ett nytt besök till farbror doktorn!

Jaha...vad ska jag göra nu resterande del av söndagen? Kanske ta en trip till soffan, kanske det går någon vettig film på TV. Jag kan ju iaf hoppas, även hoppas på att min mam köpt chips, börjar känna mig liten sugen på svull.
Tyvärr MrJ, börjat tröttna på popcorn nu=)




Sommar nu tack! Sommaren 09 på åland, kumling, ytterholmen! Kan det blir mycket bättre?
En hel holme för sig själv. Bada vart man vill, ta båten dit man känner för, sola på bergen. Kankse ta en tripp till Kumlingpojkarna på kvällen och sitta vid hamnen och bara njuta av sommarnatten. Längtar redan tillbaka! Otroligt mysiga sommarminnen jag har därifrån =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0