Ickeblogg helg

Besöket hos doktorn igår gick bra! Dock kan jag itne förstå hur hon kunde säga att "knölen" knappt syns, för mig är det stor skillnad mellan höger och vänster häl..men men.. Tror väl inte heller så mycket på att Compeed och Zoonsalva 2ggr om dagen i två veckor kommer lösa mitt problem. Men får väl göra som doktorn säger och sedan komma på återbesök ifall det inte blivit bättre!

Denna fredag har varit grymt sköön=) Börjar med att jag igår får sms från skolan och säger att religionen är inställd, vilket betyder att jag inte skulle börja förrän kl 1. Men eftersom att åka en timme till skolan och sedan ha en timmes lektion och sedan åka tillbaka inte lockade så hårt så valde jag att vara hemma. Men vad händer imorse? Joo får sms får sociologiläraren som säger att den lektionen också är inställd! Kan jag ha mer tur heller, en ledig dag utan att kännas ångest, perfekt! Så idag har jag verkligen njutigt och bara tagit de lugnt med MrJ. För att fira dagen lite extra blev det ingen rikktig frukost eller lunch, vi körde en pizza. Mycket gott, inget att klaga på!

På söndag är det dags för JL igen! Ska bli mycket skojj och matchen kommer att vara i en av mina favvo hallar. Tror det eller ej men hallen ligger faktiskt i Rinkeby! Hallen där är otroligt fin, helt ärligt känns det verkligen inte som om en sån fin hall passar in där. Kalla mig fördomsfull, men så är fallet iaf!
Matchstart kl 10, inge vidare kul då tjejmatcherna brukar ligga kl 12, förstår verkligen inte varför de vänt på ordningen?

Nu ska jag och MrJ strax bege oss hem till honom. Där kommer jag ägna min helg, vilket ni kankse förstår leder till bloggtorka:P Det blir en liten blondinbella till...hmm...känns som om jag börja efterlikna henna, skillnaden mellan våra bloggtorkor är att jag inte "ger" upp gör att jag är utbränd. Jag har helt enkelt annat för mig, bloggen är inte mitt liv;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0