juste..tandläkaren!

Igår kväll slog det mig. Då jag fick ett mess av min tandläkare som påminde mig om min tid nu imorse:P Hade totalt glömt bort att jag skulle till tandläkaren! Så nu ska jag strax springa upp till centrum, lägga mig en stol, åka bakåt i stolen så jag tror attjag ska falla ut, och sen öppna upp munen och belysas med en lampa så alla skvanker syns! Visst låter det toppen? hehe:p
Så idag blir det en ledig dag till. Denna då inte självförvållad:P Men lika skönt de! Ska iaf försöka plugga gärnet när jag kommer tillbaka! Det har ju gått lite segt med det de senare dagarna, håller jag på att tappa tempot och motivationen kankse? Hoppas verkligen inte de!
Dags att ta tag i skolan nu Therése! Mindra än fyra månader kvar till strunden, friheten och slutet på 12 års pluggande..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0