Nakenmodell

dagen börade inte alls som jag själv ville! För en vecka sedan gick jag upp satte på mig bikini och drog linne och shorts över. Nu idag börjas det med strumpor, jeans, låångt linne med tjocktröja över + på med vinterjackan och vinter skorna. Hur deperimerande är inte det? Gillar verkligen inte kylan, bara kall:P Natten var iaf bra, äntligen sovsällskap igen, mycket mysigt :)
Självklart är det så att första dagen jag är tillbaka i kylan, går upp tidigt för att bege mig till skolan så är det alltid någonting som ska knasa. Börjar med att bussen är försenad på morgonen, behöver jag nämna en gång till att det är kallt ute?, och sedan när jag kommer till älvsjö är självklart tåget försenat vilket gör att jag får gå till skolan! Jag hade inga lår när jag kom fram!
Fick äntligen lite hopp och motivation i skolan:) Min fotoläare tog mig åt sidan idag för att prata lite. Både om skolan och det som hände veckan innan jag åkte. Känns otroligt sköönt att rektorn vet om allting nu och att det äntligen kankse kommer att bli någon skillnad, kanske idioten försvinner så att stämmningen i skolan kna bli bättre, hur han ens blv anställd som lärare vet jag intw!
Men iaf, till de postiva. Vi har ju fått en massa uppgifter att göra nu i FotoC kursen, otroligt många uppgifter som verkligen inte passar mig! Jag gillar inte att stå i studio eller att fota saker som ar arrangerad. För mig säger det inte så mycket om fotografen eller vad den kan. SÅ efter snacka med min lärare gjorde vi om uppgifterna lite så att det passar mer min personnliga stil, vilket känns super. Nu kommer det t.o.m lit ideér till mitt huvud, kankse jag inte behöver känna ångest denna gång?`

Annars har dagen varit sig lik! Förrutom att jag ställde upp som nakenmodell idag för en kille i klassen=) Var faktiskt roligare än vad jag trodde. Att bli fotad är ingen höjdare men så länge inte aniktet syns har jag inga problem med det heller.
Hoppas ni inte reagerar för hårt med nakenmodell, då jag inte stå spritt naken framför kameran utan bara en bar rygg=) Bilderna blev faktiskt mycket bra och jag skulle gärna ställa upp igen:)

Glöm ej! PRISON BREAK IKVÄLL=)





När jag var KUNG i kareokebaren:D Otrolig roligkväll=)



Kommentarer
Postat av: Anonym

vem kommer karaokebilderna ifrån? :p

2009-02-03 @ 17:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0