Onsdag

Varje morgon när jag har sovsällskap är det alltid lika svårt att slita sig från sängen. Inte blir det heller bättre när MrJ ligger och halvmyser och smeker mig på ryggen när jag smörjer in min knöl. Då vill jag verkligen bara lägga mig ner och glömma bort omvärlden för en dag. Lov på fredag äntligen.

Dagen i enda har varit trikigt tråk. Knappt gjort mycket, efter lunch runt halv 12 somnade jag i de röda sofforna och vaknade den kl 13 när det var dags för engelska. Vi skulle titta på en film som vi redan läst boken om. Tror jag sov 70% av den timme, men försökte verkligen koncentera mig.
Förstår inte vad et är med mig. Konstant trött, hungrig och fryser. Vad är detta tecken på? Skrämmer mig lite..

Nu tänker jag ta mig en kopp te, kankse mysa ner mig fram TV ett tag. Mycket längesedan jag gjorde det. Sedan är det dags för träning. Om jag inte sover bort den! Hoppas verkligen inte på de!
Sakar MrJ..längtar till att bara få ligga i sängen och mysa. Hur kär får man bli?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0