Plugg eller inte?

Måndagen kändes lite seg idag, även om den var mycket sköön! Kom till skolan ingenting att göra, på trafiken skrev jag bara ut en massa bilder på bilar. Mycket händelserik och inflytsam dag:P Känner verkligen att jag åstakommit någonting idag!
Vad har skolan mer att erbjuda, det är ju bara 4 månader kvar nu? Varför känns sista terminen av mitt skolliv helt värdelöst? Så mycket mer har vi ju inte att lära oss eller att göra?
Sköönt med lov nästa vecka=)

Första gången det kanske inte blir plugg ikväll...känner att jag kämpat på bra, men man vet ju aldrig vad jag kan få för mig och får jag sovsällskap av MrJ imorrn lär jag ju inte göra läxan till onsdagen, kankse bäst att läsa igenom den ikväll? Och den som jag missade förra onsdagen då jag var hemma för att dagen började skit! hahah:p Pluggdilemat är hårt:P

Men ikväll som laltid, missa inte, då kan du lika gärna gå och dö - PRISON BREAK
Kankse är jag en seriefjolla?:P Funderar på att se 90210 ikväll, missat flera veckor iföljd:O
Gillar serier, framgår de?=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0